zaterdag 6 mei 2017

Use your stuff #2 (3x3)




Goeiemorgen!

Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik nog heb gemaakt met de "iets oudere" papierblokjes van Idee&Post. De blokjes zijn nog niet op, maar de restjes wel en dat maakt de zakjes waar ik alles in bewaar weer wat dunner en overzichtelijker. 

Omdat ik van elke pakket 3 kaartjes van 10 x 10 heb gemaakt, laat ik jullie ze vandaag allemaal per serie zien. (ik had ze ook kunnen opsplitsen over 3 dagen, maar dat werd misschien wat eentonig ;-))

Serie 1:







Serie 2: 









Serie 3










Ik hoop dat jullie ze leuk vonden. Vandaag wordt het hier (hopelijk) heerlijk lenteweer. Misschien toch maar eens de tuinmeubeltjes gaan afwassen ;-)

groetjes, Evy


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie!! Ik heb ook nog zoveel leuke papiertjes liggen. Neem me altijd voor om even niets meer te kopen, maar ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ja, en die...en die ook! Leuk om deze papiertjes allemaal weer voorbij te zien komen. Leuk deze setjes allemaal. Ik hou van dat kleine maatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gedaan Evy! Mooi! Hoe doe jij dat met 10x10 kaartjes versturen? Wat voor enveloppen gebruik jij daarvoor? Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had nog een pakje (door mij) verkeerd besteld envelop papier van SU liggen en heb met mijn epb bijpassende enveloppen gemaakt. Dat pakje is ondertussen ver op, dus ik ga op zoek naar ander dun papier 😉

      Verwijderen
  4. Ik zag ze al op IG; wat een super gave serie! Jij bent goed bezig:) Als je op zoek bent naar dun papier; je kunt ook printer papier gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen