vrijdag 2 juni 2017

Workshop kleuren


Hallo!

Een tijdje geleden volgde ik een workshop kleuren bij Miranda. En ik wil jullie graag de resultaten laten zien. Alle materialen zij van SU De bovenste en de onderste heb ik gemaakt in combinatie van blenderpens met aquarelpotloden. De middelste heb ik ook gemaakt met de aquarelpotloden, maar in combinatie met een gewone aquapainter. 


Hieronder kan je de binnenkant van bovenstaand kaartje zien.


Deze bloemen zijn niet gestempeld, maar het is een design papiertje dat ik heb ingekleurd.


Ik vind het resultaat erg leuk. Jullie?
Vandaag beloodft het weer erg warm te worden en dat komt voor één keertje prima uit, want wij gaan op schoolreis naar Bobbejaanland, heerlijk!

Groetjes, Evy


5 opmerkingen:

  1. Drie mooie kaarten! Leuk ook de binnenkant van je tweede kaart. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt in Bobbejaanland! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie mooie kaarten! Leuk ook de binnenkant van je tweede kaart. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt in Bobbejaanland! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Evy, vooral de eerste vind ik gaaf. Altijd lekker ontspannend hè dat kleuren. Het was vast een leuke workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave kaartjes, Evy! Die met de pennen en de eerste met de bloem vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, die binnenkant heb je leuk gedaan. Die had ik niet gezien. De rest was zoals alles wat jij maakt, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen