dinsdag 31 oktober 2017

Workshop brayer


Hallo allemaal!

Hier in België is het fijn herfstvakantie, dus ik kan genieten van een weekje vrij. Zalig!
Ik hoop ook dat ik hier en daar weer wat knutseltijd kan vinden, want dat is er de laatste tijd door mijn schoolwerk en mijn nieuwe yoga-verslaving niet van gekomen ;-)

De kaartjes die ik jullie vandaag wil laten zien, zijn kaartjes die heb gemaakt tijdens een workshop bij Ingrid. Heel leuk zo'n brayer, maar wat doe je er mee? Dus die workshop kwam als geroepen!


Het kon natuurlijk niet bij 1 kaartje blijven, dus ik heb met mijn "gebrayerd" stukje papier nog een tweede kaartje kunnen maken. Als je zo veel moeite/laagjes moet doen voor iets, dan gebruik je alles tot de laatste snipper ;-)


Ik vind het resultaat super leuk, al zeg ik het zelf... En ondanks dat er toch veel laagjes inkt in zijn gekropen was al dat werk zeker de moeite waard. Dat moet ik vaker doen! Ingrid is trouwens SU-demo, dus alle materialen die je ziet zijn van SU. Scheelt mij weer wat werk met typen ;-)


Gisteren ben ik een heerlijke wandeling gaan maken in een natuurgebied een beetje verderop, vandaag ga ik lekker shoppen met mijn mama. Moet ook gebeuren ;-)

Groetjes, 

Evy

4 opmerkingen:

  1. Top kaartjes, allebei erg mooi maar stiekem is de tweede mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk geworden! Ik vind de tinten heel gaaf! Veel plezier met shoppen, en vakantie vieren, en bedankt voor al die reclame😄👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt, mooi effect geeft dat zeg.
    Hopelijk heb je een leuke shop dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Ik ken dat helemaal niet, een brayer :). Hele fijne vakantie! Geniet ervan en ook leuk voor ons als je wat knutseltijd kunt vinden.. kunnen wij er ook weer van genieten op je blog! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen