donderdag 29 maart 2018

52 weeks to Christmas # 13, voor mij nr 7 :-)

Hallo!

Het is donderdag, dus Kerstkaartentijd. Ik doe niet iedere week maar, maar wanneer ik weer een kaartje klaar heb, plan ik het in op donderdag. Vandaag is het een eenvoudig mini-kaartje geworden van 10x10 cm.

Al het papier komt van een blokje van Pebbles. Ik heb de vierkantjes in het midden verhoogd opgeplakt. Daarna nog een touwtje met een belletje er omheen en enkele grijzige Nuvo-drops. heel eenvoudig ;-)


Maak er een hele fijne dag van! 
Ik heb vanavond nog een laatste portie oudercontacten, pff ;-)

Fijne dag!

Evy

10 opmerkingen:

  1. Je noemt je kaart eenvoudig maar ik vind hem leuk Evy. Dat touwtje met belletje maken je kaart àf. Succes met de laatste oudercontacten.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje Evy, leuk dat je meedoet van de week.
    Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart! Heb je zoveel nuvo drops zelf gemaakt? Die ernaast liggen? Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel mooie kaart Evy, prachtig papier en leuk versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje met die toffe plaatjes!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, Evy. Zo’n leuk maatje. Mooi gedaan met die vierkantjes in het midden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Evy , die kleine kaartjes vind ik stiekem het leukste. Bijna vakantie succes met de laatste loodjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg geslaagd kaartje!
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kerstkaartje. Prachtige kleurtjes en leuke afbeelding in het midden. Het touwtje en belletje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen