dinsdag 15 mei 2018

Elines diertjes #5


Hallo! 

Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes en de goede raad bij mijn vorige bericht. Vandaag mijn vijfde diertje van Eline! De olifant!
Ik heb geprobeerd om er een originele kaart van te maken. 
In mijn kaartje heb ik een stuk plastic verwerkt, zodat je de tekst met de letters in de kaart kunt lezen en er toch nog een tekstje overheen staat dat ik met embossingpoeder heb gemaakt.


Het nadeel aan zo'n kaartje is natuurlijk ook dat het licht volledig reflecteert op een foto ;-) daarom dat je steeds een donkere vlek ziet, ik moest steeds over het kaartje heen gaan hangen....
Ik heb achter het olifantje wel een stukje van de kaart heel gelaten, zo wist ik zeker dat hij stevig zou blijven staan. Ik had schrik dat het plastic misschien zou dubbelvouwen...


Gaan jullie ook weer even bij Linda en Gerdine kijken?

Nog een fijne week!

Evy

14 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart, leuk dat transparante deel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met het doorzichtige gedeelte, wat een mooi kaartje!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het op de foto zetten is soms net zo'n uitdaging als een mooie kaart maken. Leuk, origineel idee met de tekst over de tekst! En natuurlijk een lieve olifant.

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, tof idee de tekst op deze manier verwerkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, tof idee om de tekst op deze manier te verwerken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk idee zo met dat transparante gedeelte en die tekst er overheen! Leuke kaart met het olifantje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje is het geworden Evy, zo tof met dat mica. En ja foto's maken is dan helaas moeilijk.
    Tot volgende week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Evy,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt met dat stukje mica.
    Dit geeft echt een heel leuk effect!
    Je olifantje heeft het duidelijk naar zijn zin op deze feestelijke kaart.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje Evy.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en lief kaartje! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee met dat mica en ja ik kan me voorstellen dat je bang bent dat ie dan om gaat vallen.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super leuk gedaan! En lief olifantje :) Bedankt dat je weer meedoet! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen